- Кайрылуулар төмөнкү түрдө кабыл алынат:
- оозеки, жазуу жүзүндө, электрондук түрдө
- кыргыз жана/же орус тилдеринде
- Кардар Компанияга кайрылуусун төмөнкү жолдор менен бере алат:
- филиалга же башкы кеңсеге (БК) жеке кайрылуу жолу менен;
- почта аркылуу – кайрылууну Компаниянын почта дарегине жөнөтүү жолу менен;
- Компаниянын расмий сайтындагы «Кайрылуу» бөлүмү аркылуу;
- филиалдагы/ өкүлчүлүктөгү нааразылыктар жана сунуштар китебине жазуу жолу менен;
- компаниянын ар бир филиалындагы стендде көрсөтүлгөн же Компаниянын сайтында жайгаштырылган ысык линия номерине чалып кайрылуу.
- Кардардын кайрылууларын кароо максималдуу мөөнөтү 30 календардык күн
- Анонимдүү адамдардан келген кайрылуулар каралбайт