Select your language

  • Кайрылуулар төмөнкү түрдө кабыл алынат:
  1. оозеки, жазуу жүзүндө, электрондук түрдө
  2. кыргыз жана/же орус тилдеринде 
  • Кардар Компанияга кайрылуусун төмөнкү жолдор менен бере алат:
  1. филиалга же башкы кеңсеге (БК) жеке кайрылуу жолу менен;
  2. почта аркылуу – кайрылууну Компаниянын почта дарегине жөнөтүү жолу менен;
  3. Компаниянын расмий сайтындагы «Кайрылуу» бөлүмү аркылуу;
  4. филиалдагы/ өкүлчүлүктөгү нааразылыктар жана сунуштар китебине жазуу жолу менен;
  5. компаниянын ар бир филиалындагы стендде көрсөтүлгөн же Компаниянын сайтында жайгаштырылган ысык линия номерине чалып кайрылуу.
  • Кардардын кайрылууларын кароо максималдуу мөөнөтү 30 календардык күн
  • Анонимдүү адамдардан келген кайрылуулар каралбайт